.

Lesson 22 - 요한복음 4:15-4:18 + 빌리 그래함 여의도 집회
 

 

 

"요한복음 4:15-4:18 Good News Bible"

 

The water that I will give them / will become / in them / a spring

내가 그들에게 주는 물은          / 될 것이다    / 그들 속에서 / 샘물이

 

which will provide them / with life-giving water 

그들에게 공급해주는       / 생수를

 

and give them eternal life.”

그리고 그들에게 영생을 주는

 

15)"Sir", / "give me that water!

"선생님”, / "그 물을 저에게 주십시오!

 

Then / I will never be thirsty again,

그러면 / 나는 다시 목마르지 않고,

 

nor will I have to come here / to draw water."

여기에 올 필요도 없을 것입니다 / 물을 길으러"

 

16) "Go / and call your husband, / and come back."

"가서   / 네 남편을 불러라,         / 그리고 돌아오라"

 

17)" I don’t have a husband,"

"저는 남편이 없습니다,"

 

"You are right / when you say / you don’t have a husband.

"네 말이 맞다  / 네가 말했을 때 / 너는 남편이 없다고

 

18)You have been married to five men,

너는 결혼 했었다 / 다섯 남자와

 

and the man you live with now / is not really your husband.
지금 너와 살고 있는 남자는       / 실제로 너의 남편은 아니다

 

You have told me the truth."

너는 내게 진실을 말하였도다"

 

.

 

"빌리 그래함 여의도 집회"

By Revd. Billy Graham

 

Fourthly, / get into the church

넷째로,   / 교회에 가세요

 

There are fifteen hundred churches / in Seoul.

1500개의 교회들이 있습니다           / 서울에

 

Get into a church / and get to work / for Christ.

교회에 가셔서      / 일하십시오       / 그리스도를 위해

 

And Christ will live / in your heart.

그러면 그리스도께서 거하실 것입니다 / 당신의 마음속에

 

The Holy Spirit will guide you / step by step, / if you are ready.

성령께서 당신을 인도해 주실 것입니다 / 한걸음 한걸음씩, / 당신이 준비가 되어 있다면

 

I’m going to ask / that we have a prayer.

나는 요청할 것입니다 / 우리가 기도하자고

 

I want all of you to pray this prayer / after me.

나는 여러분 모두가 이 기도를 하기 원합니다 / 저를 따라서

 

Oh! God.

오! 하나님

 

I am a sinner.

나는 죄인입니다

 

I’m sorry for my sin.

나의 죄에 대해 애통합니다

 

I’m willing to turn / from my sin.

나는 기꺼이 돌이키겠습니다 / 나의 죄로부터

 

I receive Christ / as my savior.

나는 그리스도를 영접합니다 / 나의 구세주로

 

I confess him / as Lord.

나는 그분을 고백합니다 / 주님으로

 

From this moment on, / I want to follow him.

이 순간부터 계속,       / 나는 그분을 따르길 원합니다

 

In Christ’s name. / Amen.

그리스도의 이름으로 기도합니다 / 아멘

 

.

 

Posted by 김재오
: