.

Lesson 24 - 요한복음 6:25-6:26 + Prayer
 

 

 

"요한복음 6:25-6:26 Good News Bible"


 

 

25)When the people found Jesus / on the other side of the lake,

사람들이 예수님을 발견했을 때     / 호수 건너편에서

 

they said to him, / "Teacher, when did you get here?"

그들은 그분께 말했다, / “선생님, 언제 여기에 오셨습니까?”

 

26)“I am telling you the truth:

내가 너희에게 진실을 말하노니:

 

you are looking for me / because you ate the bread

너희는 나를 찾고 있다    / 너희가 빵을 먹고

 

and had all you wanted,

원하는 대로 먹었기 때문에

 

not because you understood my miracles

너희가 나의 이적들을 이해했기 때문이 아니라

 


.



"Prayer"

By Revd. Ed Young
 

 

  

“I've told you / what to do.

"나는 너에게 말해주었다 / 무엇을 해야 할지

 

Move on out.

밖으로 계속 나아가라

 

Put your faith / in the words.

네 믿음을 두라 / 그 말씀에

 

Move on out.

밖으로 계속 나아가라

 

I've given the clear instruction.

나는 분명한 지침을 주었다

 

Move on out, / Moses."

밖으로 계속 나아가라, / 모세야 "

 

And Moses stepped / into what was a sea

모세는 걸음을 내디뎠습니다 / 바다였던 곳으로

 

and led the people / with the staff raised,

그리고 사람들을 이끌었습니다 / 지팡이는 들리어지며,

 

his arms pointing / right through the Sea.

그의 팔들은 가리킨 채 / 바다를 바로 간통하여

 

And the rest of it is history.

그 나머지는 역사입니다 (그 나머지는 그분의 이야기입니다)


.


Posted by 김재오
: